سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
سل

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان، نهاد روحانیت را مردمی ترین نهاد جامعه دانست و گفت: در رأس شالوده فکری، ایمانی و اعتقادی علما، بزرگان دینی و نهاد روحانیت وجود مبارک امام زمان(عج) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، امروز در گردهمایی طلاب، روحانیون و اساتید حوزه علمیه منطقه کاشان، در مصلای بقیة الله الاعظم(عج) این شهرستان با تبریک آغاز امامت و ولایت حضرت مهدی(عج)، امام زمان (عج) را کانون قدرت، معنویت و توحید دانست و اظهار کرد: همه ارزشها را به حضرت مهدی(عج)  مرتبط می کنیم.

عضو خبرگان رهبری، به بسیج شدن دنیای کفر علیه انقلاب اسلامی ایران و ولایت فقیه اشاره کرد و ادامه داد: دیروز جهان کفر علیه امام راحل بسیج شده بود و امروز هم علیه رهبر معظم انقلاب بسیج شده است .

امام جمعه کاشان، با بیان اینکه شرایط زمان را باید در نظر بگیریم، افزود: امروز به اذعان جهانیان قدرت اصلی دین بر عهده نهاد روحانیت در جمهوری اسلامی ایران تمرکز پیدا کرده است.

وی، نهاد روحانیت را مردمی ترین نهاد جامعه دانست و ادامه داد: حکومت اسلامی شکل دیکتاتوری، کودتایی، نظامی، مرید و مرید بازی ندارد، بلکه شکل ایمانی و اعتقادی دارد.

 امام جمعه کاشان در پایان تصریح کرد: در رأس شالوده فکری ایمانی و اعتقادی علما، بزرگان دینی و نهاد روحانیت وجود مبارک امام زمان(عج) است.

 پایان پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha